27 Şub 2013

Surf Rehberi: Sesli Kitap Dünyası




Bazı internet sitelerinin isimleri bazılarının sloganları cezbeder beni. Bir marka belirlerken bence en çok da, ürün akla daha gelirken seçtiğiniz markanın da onunla birlikte geliyor olmasına dikkat edilmeli. İşte Audible.com da o isimlerden biri. Sesli kitap seviyorsanız bu siteden kopamıyacaksınız :)
Ben sesli kitapları neredeyse basılmış kitaplar kadar tercih ediyorum. Bu şekilde, dolu vakitlerimi de bir kez daha değerlendirme şansım oluyor. Bu sitenin neredeyse tamamı ingilizce kitaplardan oluşuyor tabiiki ama yeni yeni de olsa Türkiye'de bizler için çalışmalar var. Yeri geldikçe o sitelerden de bahsederim inşaAllah.
Gelelim Audible.com'a.. Öncelikle bir kitabı satın almadan önce bir miktarını dinleyip test edebiliyorsunuz. Mesela ben, tiyatro gibi garip seslendirilmiş kitapları sevmem. Kitap sanki ben okuyormuşum gibi seslendirilmeli :) Biraz düz, biraz edalı :p O yüzden önce bir kısmını dinliyorum. Sonra ödeme. Ve sonra telefonuma yüklüyorum.
İngilizce öğrenmek veya telaffuz çalışmak için de ideal.
Benden bu kadar. Günleriniz kitap dolu, bilgi dolu geçsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails