21 Tem 2010

Istanbul


Ruhumu eritip de kalıpta dondurmuşlar;
Onu İstanbul diye toprağa kondurmuşlar.
İçimde tüten birşey; hava, renk, eda, iklim;
O benim, zaman, mekan aşıp geçmiş sevgilim.
Çiçeği altın yaldız, suyu telli pulludur;
Ay ve güneş ezelden iki İstanbulludur.
Denizle toprak, yalnız onda ermiş visale,
Ve kavuşmuş rüyalar, onda, onda misale
 
 
Bu şiiri söyleyebilen kişi ben olabilseydim keşke.. O kadar hissettiklerimi anlatıyor ki..

İstanbul deyince içimden bir şeyler erir. Beni ağlatabilen, düşündürebilen, mutlu edebilen yegane şehir. Onun kokusu, sesi, yağmuru, insanı, maneviyatı.. Rüyam o benim. Hayatım.. Tek sevdiğim..

Denizine baktığımda bazen gözyaşlarımı, bazen hayallerimi, bazen unutulmaz mutluluklarımı görürüm. Yeşiline baktığımda cenneti, gökyüzüne baktığımda hiçbir zaman hatırlayamadığım güzel rüyalarımı görür gibi olurum.. Yaz seyahatlerine 5 günden fazla dayanamayışım bu sebepledir. İstanbul benim baharım, yazım, kışım her şeyimdir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails