21 Tem 2010

I'm so so sad :'( Sehzade Mehmet Restourant is Closed :'(


Gidip birilerine çatmak istiyorum :(  Dün Zenab'dan duyunca gidip fotoğraf çekmeye bile dayanamıyacağımı düşündüm.. Her taraf darmadağın ve kapısında asma kilit.. Tamam. Orada müzik çalınması doğru değildi.. Veya insanlar baskıyla orada bu işi yapıyorlardı.. Belki yasak birşeydi.. Veya bir medrese restaurant olamazdı.. Ama bunlar benim için hiç önemli diil şu anda.. Ben orada güzel hatıralar yaşadım.. Şimdi bilgisayarımda orada çektiğim cici fotolara bakınıyorum.. Bulduklarımı buraya da ekliycem. Siz de bakın bu içten mekana ve belki bir parça bana hak verin.
En çok bana garip gelen kısım ise belediyenin açma işlerinden çok kapama işleriyle ilgilenmesi. Yavuzselim Camii ortalama 4 sene kapalı kaldı. Kısmi restorasyon da değil. Cemaate bile kapalıydı. Henüz açıldı diye sevinirken bu kez Şehzademi aldılar :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails