21 Ağu 2010

Sergüzeşt



Dün gitttim kitap fuarına.. Sultanahmet'teki güzel fuar artık Beyazıt'ta. Garip memleketli insanların bulunduğu ilginç bir yer haline gelmiş. Çantamı korumaya çalışmaktan rahat yürüyemedim. Fuar çadırına girdim.. İki koridor dolaştım sadece. 4 kitap aldım ve kaçtım. 1. kitaba bugün başladım 2 saatte tamamlandı :p Aslında cümlelere dalabileceğim kitaplar her zaman daha çok hoşuma gider. Bu ise bir çırpıda bitti. Sanki sadece Osmanlı ya da Adulhamid eleştirisi üzerine kurulmuş bir hikaye. Konu hoş. Fakat eleştireceğim diye abartmış adem.


Anna Karenina'nın kırmızı kulaklı kocası aklıma geldi. Acımasız ve gereksiz eleştiri..
Yazar bu kitaptan sonra soluğu Fransa'da almış zaten :) Hakedenler gereken yerlerde olmalı bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails