2 Oca 2011

A closed door!


Lately there are the new photos from my beloved place..

Elbette türkçe yazacağım :) Bu duyguyu herhangi bir yabancı dilde anlatmam imkansız. Hele hele çok az bildiğim Ingilizce. Konuya gelelim.
Geçen gün yakınlarında bulunan hastaneye gitmem sebebiyle uğradım Şehzade'ye.. Sanki daha önce o hastaneye her gittiğimde uğrarmışım gibi yazdım ama yanlış! Restaurant kapandıktan sonra ilk defa. Söz vermiştim fotoğraf çekeceğim diye. Gittim ve Elhamdülillah gitmişim :) Ben Istanbulu ve tarihini çok seviyorum ya! Meğer restaurant değilmiş  beni çeken.. Oradaki herşey! Eski medrese olan restaurantın yüzümüze kapanmış kapısı bile.. Hani hacdan gelince yazmıştım "Kabeye giderken, ben oranın imamlarının okuyuşuna o kadar hayran değilim dedim ama gidip de Khaled l Ghamdi okuyunca birden Allahın ona bahşettiği sese ve yeteneğe hayran oldum. Önemli olan aslında onun sesinin veya okuyuşunun güzelliği değil, Allah Teala kimbilir beytini daha nice güzelliklerle süsler." diye.. İşte öyle birşey.. Oradaki fetih şehidi.. Minarenin işlemeleri.. Şadırvandaki abdest izleri.. Ve daha nice ayrıntı..

I love my city and our history :) El7amdlellah!









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails