21 Kas 2012

Bir Milyon Neden

Mevzumuz televizyon reklamları.. "Nefret ediyorum!" ve "Bayılıyorum!" gibi iki uç cümleyi de kullanabilirim. Birincisi 90% ikincisi ise 10% :)
Nefret ettiğim reklamlardan fazla bahsetmek istemiyorum. Sadece Vodafon reklamlarının aşırı uzun süreli ve çok olmasını söyleyebilirim. Tabi alışveriş çılgınlığı yaratmak için bizleri en..i yerine koymaya çalışanlar da var.
Neyse.. Beğendiklerime gelince.. Turkcell'in Emine ve Emily reklamı, Windows8'in müzik tercihi ve #birmilyonneden hashtagini kullanan o sevmediğim içeceğin reklamı. Aslında bu reklamı o içecek firmasının yapmış olması biraz garip. Hele de şu Gazze için yaşanan kötü günlerde.
Bu reklamı izleyince dedim ki artık TVlerde biraz da güzel şeyler görsek. Kültür, mutluluk, bilgi gibi güzel şeyler kazansak izlerken. Ve tövbe etmesek TV açmaya.
Mutlu olmak için #birmilyonneden düşünürken sadece bir iki tane gelmese aklımıza.
Bunları, hayallerimde kalmasın, uygulanma ihtimali olsun diye paylaştım sizlerle..
Bizleri ve Gazzelileri mutlu eden #birmilyonneden olmasını diliyorum hayatımızda..

1 yorum:

  1. Sinickers açken sen sen degilsen :( ya ne iğrenç bı reklam..

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails