30 Haz 2011

Yeni kelimelerim :)




Geçen gün İngilizcemi geliştirmek niyetiyle The Carrie Diaries isimli kitabı okumaya başladım. Ama tembel timA hemen lazy moduna geçer. Onun için bu kadar zamandır sadece lazım olan kelimeleri biliyorum.

Ben de düşündüm ve her gün bir sayfa okumamda ezberlemem gereken kelimelerimi bloguma yazmaya karar verdim. Sizden utanıp ezberliycem :p Gerçi hala bir basit roman sayfasında ortalama 15-20 tane bilmediğim kelime çıktığını yazmaya utanmıyorum :)

Herneyse.. Bugün 7. sayfadayım ve tam 21 kelimem var ezberlemem gereken.
1- jail
2- force
3- pretend
4- fellow
5- strange
6- species
7- habitat
8- stage
9- plumage
10- sensible
11- tug
12- squeak
13- afterward
14- principal
15- demerit
16- reporter
17- poise
18- precipice
19- irreparably
20- alter
21- fear

Bu kitapta bir sayfada en fazla 3 kelimeye sabitleyince post yapmayı bırakıcam. Bir derece daha ağır bir kitaba kadar :p

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails