23 Ağu 2012

Bir yudum kahve.. Birkaç kelime..


Şu aylar bırakın blog yazmayı arada tek tük gelen ürün siparişlerini bile zar zor yetiştirebiliyorum. Annelik hem çok mutluluk verici hem de çok meşakkatli bir zenaat. Planlı, programlı bir hayat sürmek zorunda insan bu dönemi muvaffakiyetle atlatabilmek için. Çabalıyorum.. Muvaffakiyet Allah'dan..
 
 
Bu arada, Yusufuma ninni vazifesi yapan iki kitap hakkında birkaç cümle yazmak istiyorum. İlki Selim İleri'den Annem İçin.
Bu kitabı okurken ilk bölümleri biraz acımasız cümlelerden oluşmuş gibi geldi. Asında yazar hissiyatını tam anlamıyla anlatmış belki ama ben her zaman bazı fikirlerin telaffuzundan kaçınılmasından yanayım. Bazı şeyler dünyada gün yüzüne çıkmamalı.
Sonraki sayfalarda inanılmaz etkilendim. Hele de hastalığın aniden başlaması.. Kendisini veya Allah korusun bir yakınını o halde düşününce bile insanın dünyası kararıyor. En etkileyici tarafı, hanımefendinin hastalığı zamanında, daha önceden etkilendiği, özlemini çektiği şeyleri uygulamaya çalışması veya onları akla getiren davranışlarda bulunması. Üçaylığıyla ihtiyaç sahiplerine lüks sayılabilecek hediyeler alması gibi.
Vesselam.. Okumaya değer bir kitap.
 
 
Gelelim diğer kitabımıza.. Mehmet Ali Bulut'tan Can Boğazdan Çıkar. Can boğazdan gelir tabiri ne kadar doğruysa bu da o kadar doğru. Kitap kesinlikle okunmaya değer. İnsanların sadece yemek konusunda yaptığı israf engellense, herhalde kıtlık yaşayan ülke kalmaz. Ben daha önce de sünnete uygun bazı uygulamaları yapmaya çabalıyordum. Yemekten sonra iki saat kadar su içmemek gibi. Ancak, kitaptan sonra daha dikkatli ve bilinçli oluyor insan.
Sonuç olarak.. Bu kitabı da tavsiye ediyorum. Sıhhatli ve israfsız yaşama rehber olacağı kanaatindeyim. Stressiz ve huzurlu :)
Sadece yazarın, Kuran Ayetleri hakkında biraz rahat konuşması beni rahtsız etti. Hani sanki tefsir alimi gibi..
 
Bu arada.. Beni mutlu eden iki güzel haberi de yazmadan geçemiyeceğim. Geçenlerde bir Katar televizyonunun tasarım-moda konulu bir programında beni ve tasarımlarımı tanıtmak istediler. Henüz hazır olmadığımı düşündüğüm için kabul etmedim.
Daha sonra bir de Türk televizyonu benzer bir teklifle geldi. Onu da, bir Türk televizyon kanalına bu kılıkla çıkamayacağım için kabul etmedim :)
Her şeyin bir uygun zamanı var Allah'ın izniyle diyelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails